Vyvinuli jsme vlastní software informačních panelů a úředních desek, který dokážeme napojit na různé systémy webových stránek, elektronických úředních desek na webu či elektronický systém spisové služby. Výhodou našeho řešení je, že dokážeme zobrazit nejen informace z digitální úřední desky, ale uzpůsobíme zobrazované informace dle požadavků zákazníků. Na digitální úřední desce nebo elektronickém informačním panelu vám tak snadno zobrazíme:
Celé zařízení je navíc zabezpečené proti neoprávněnému vstupu a umožňuje nepřetržitý monitoring s automatickým oznámením o nefunkčnosti.
Důležitou funkcí z hlediska legislativy je off-line zobrazení všech dokumentů z úřední desky do cloudu (bez připojení k internetu). Nezřídka kdy se setkáváme se situací, že někteří dodavatelé využívají problematická a nespolehlivá řešení v podobě zobrazení úřední desky pouze zrcadlením webových stránek obce nebo parsování dat (grabováním webu). Takovéto obce nebo školy se po kontrole následně obracejí na nás a my jim pomáháme s dalším postupem.
Správa obsahu Galileo digitální úřední desky probíhá plně automaticky, a tak nezatěžuje zaměstnance úřadu. Vy, jako starostové, ředitelé, účetní či jiní administrativní pracovníci již nemusíte věnovat značnou část času správě fyzické úřední desky a můžete svůj čas věnovat důležitějším věcem.
Při vývoji softwaru jsme dali veliký důraz na přístupnost, a proto je součástí našich digitálních úředních desek řešení pro osoby se speciálními potřebami, jako například senioři, hendikepovaní či tělesně postižené osoby. Nejen tyto osoby mohou využít možnost předčítání veškerého obsahu pomocí zabudovaných reproduktorů, přiblížení obrazovky či snížení ovládacího panelu pro lidi na invalidním vozíku.
Samosprávy čím dál častěji využívají možnosti rozšíření digtiální úřední desky o rozcestník, který nabízí občanům ještě více zajímavých a důležitých informací, jako například kalendář akcí, odpady, hlášení rozhlasu, poplatky, matrika a jiné.
Vlastní česká výroba celého řešení, servis, monitoring i podpora od Galilea garantují vysokou úroveň kvality, spolehlivost i nejnižší spotřebu na trhu. Kromě těchto výhod si naše řešení starostové obcí a měst či ředitelé škol, školek a dalších příspěvkových organizací volí, protože od nás mají vše pod jednou střechou: 1 systém, 1 dodavatel, 1 technická podpora. Tato příležitost přináší zákazníkům nejen pohodlí a efektivitu, ale také jistotu, že jejich současné i budoucí potřeby vyřešíme komplexním a uceleným způsobem.
Kdo by si nechtěl ulehčit práci, že? Hlavně pokud práce a povinností s agendou, komunikací a legislativou přibývá a času není nikdy tolik, kolik bychom si přáli. A právě z tohoto důvodu přicházíme s digitalizací a pomáháme českým a slovenským starostům, ředitelům, tajemníkům, účetním, administrativním pracovníkům, zastupitelům i IT pracovníkům. Pomáháme, aby pravidelnou rutinní práci dělala technika a vám tak zbýval čas na práci, kterou za nás stroje neudělají. Z toho důvodu vytváříme komplexní řešení pro digitalizaci a komunikaci samospráv: 1 informace vložená do 1 systému automaticky a rychle na více místech, která si zvolíte. Více o tomto řešení najdete v článku Komplexní digitalizace samospráv.
Stisknutím tlačítka „Odeslat“ berete na vědomí, že pro tyto účely vyřízení vašeho dotazu budeme po nezbytně dlouhou dobu zpracovávat vaše vyplněné osobní údaje.