V reakci na povodně, které aktuálně zasahují řadu obcí a měst po celé České republice, jsme hledali způsoby, jakými alespoň trochu odlehčit samosprávám. V těchto specifických situacích vnímáme rychlou a srozumitelnou komunikaci jako naprosto klíčovou. Rozhodli jsme se proto poskytnout několik nástrojů mimořádné podpory pro obce, města, školy, školky a jiné samosprávy.
Spustili jsme mimořádnou podporu v krizové komunikaci - našim zákazníkům dáváme možnost aktivace modulů mobilní aplikace, SMS a e-mail a propojení na sociální sítě. Nasazení, provoz a podpora z naší strany bude zcela zdarma a to na tak dlouho, jak budou potřebovat v rámci krizové komunikace v aktuální situaci, bez jakékoli vázanosti. Díky tomuto mají samosprávy možnost komunikovat ještě rychleji a efektivněji, s minimálním úsilím. Komunikační balíček Galileo V OBRAZE+ zajišťuje, že všechny důležité informace, varování, výstrahy a doporučení se včas dostanou k velkému počtu občanů.
Vyplňte krátký formulář a my se vám ozveme s detaily.
Spustili jsme okamžitou a nepřetržitou technickou podporu dostupnou pro více než polovinu samospráv v ČR. Cílem je zajistit včasné a přesné informování občanů v postižených oblastech a podpořit vedení obcí, které potřebuje rychle reagovat na situaci v terénu.
„Naše komunikační nástroje, které využívá přes 3 000 obcí a miliony občanů, nyní hrají zásadní roli v poskytování krizových informací. Pomáháme starostům i dalším představitelům obcí informovat veřejnost i v případech, kdy nemají přístup k internetu či elektřině,“
Dušan Procházka, majitel Galileo Corporation.
Poskytujeme klíčové komunikační nástroje, které jsou nyní pro obce nepostradatelné. Webové stránky, mobilní aplikace V OBRAZE, Smart Info (SMS/e-mail) či propojení na socální sítě umožňují rychlé šíření informací o povodňové situaci. Pokud obec v krizové situaci není schopna šířit zprávy vlastními silami, převezmeme v Galileo tuto odpovědnost a zajistíme, aby občané dostávali důležité zprávy.
„Obracejí se na nás starostové z obcí, kde současná situace způsobila výpadky elektřiny či jiné problémy, které narušují schopnost obcí informovat své občany. Také nám volají lidé z vedení obcí, kteří aktivně pomáhají v terénu. Tito lidé nemají čas sedět u počítačů a vkládat aktuální dění do komunikačních nástrojů své obce. Proto přebíráme tuto úlohu za ně a zasíláme důležité informace jejich občanům prostřednictvím našich nástrojů. Naše technická linka je dostupná 24/7, abychom mohli maximálně pomoci,“ Daniel Všední, vedoucí technické podpory
Pevně doufáme, že v následujících dnech získají obyvatelé zasažených oblastí veškerou podporu, kterou potřebují. Situaci budeme nadále sledovat a hledat další způsoby, jak v těchto nestandardních dnech odlehčit jak pracovníkům ve veřejné správě, tak občanům.
Váš tým Galileo
Stisknutím tlačítka „Odeslat“ berete na vědomí, že pro tyto účely vyřízení vašeho dotazu budeme po nezbytně dlouhou dobu zpracovávat vaše vyplněné osobní údaje.