Navigace

Obsah

Technická podpora

Naše profesionální technická podpora pomůže Vašemu úřadu ihned s Vašimi problémy s výpočetní technikou. Výhodou této služby je, že 90 % nahlášených problémů dokáží naši technici odstranit po telefonu či za pomoci vzdálené správy, a vy tak nemusíte čekat na příjezd technika ani hradit cestovné. 

Kontakt

telefon: +420 226 257 057
e-mail: podpora@igalileo.cz

datová schránka: pgm7j85

Provozní doba:

Pondělí 8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 16:00
Středa 8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 16:00
Pátek 8:00 - 14:00

Software ke stažení

Pro snadné spojení s technickou podporou můžete využít klienta aplikace LogMeIn:

 Klient LMI

Datové schránky

  • Obnova certifikátů pro provoz datových schránek * 
  • Školení, výuka práce s datovými schránkami *

Školení a výuka

  • Výuka práce s redakčním systémem pro správu obsahu www stránek Galileo
  • Školení s Registrem oznámení o střetu zájmů Galileo
  • Školení s administrací mapového systému Galileo

Czech POINT

  • Obnova certifikátů pro provoz Czech POINTU*
  • Školení, výuka práce s moduly aplikace Czech POINT*
  • Aktualizace SW pro Czechpoint*
  • Generování klíčů, registrace uživatele, administrace Czech Pointu*

Windows

  • Zpomalené PC, instalace ovladačů, čištění systémových registrů… *
  • Nastavení poštovních účtů, konfigurace, ztracená hesla… *

Problémy s výpočetní technikou

  • Analýza a odstraňování problémů s hardware * (počítač, připojení k internetu, tiskárny...)


* Služba je určena nejen pro zákazníky firmy Galileo Corporation s.r.o.