Navigace

Obsah

Osobní přístup

Osobní přístup k zákazníkovi u nás je na prvním místě. Od obchodníka, po technika, účetní až po majitele firmy. Není to klišé. Cílem je, aby zákazník k nám měl důvěru a osobní přístup otevírá dveře důvěře.

Jak budujeme osobní přístup?

  • Obchodníci pravidelně osobně navštěvují své zákazníky. Ptají se na zpětnou vazbu, jak jsou spokojení s poskytovanými službami, na jejich potřeby i na to, jak se  mají...
  • Technici jsou odborníci na komunikaci se zákazníky jakékoliv technické úrovně a jakkoliv velkými obavami ze správy webu.
  • Naše moduly a aplikace vznikají na základě potřeb našich zákazníků.

U nás je osobní přístup:

  • Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně.
  • Respektujeme zákazníka.
  • Rozumíme potřebám zákazníka.
  • Záleží nám na tom, aby byl zákazník spokojený.
  • Ptáme se zákazníka na jeho názor.
  • Známe naše zákazníky.
  • Setkáváme se s nimi.
  • Zákazníkovi se snažíme vždy vyjít vstříc.