Navigace

Obsah

Profesionalní podpora firmy Galileo Corporation s.r.o.TECHNICKÁ PODPORA GALILEO

Naše profesionální technická podpora pomůže Vašemu úřadu ihned s Vašimi problémy s výpočetní technikou. Výhodou této služby je, že 90 % nahlášených problémů dokáží naši technici odstranit po telefonu či za pomoci vzdálené správy, a vy tak nemusíte čekat na příjezd technika ani hradit cestovné. Klient LMI ke stažení zde.

CO VŠECHNO TECHNICKÁ PODPORA UMÍ VYŘEŠIT OBRATEM A BEZ ČEKÁNÍ?

ŠKOLENÍ A VÝUKA

  • Výuka práce s redakčním systémem pro správu obsahu www stránek Galileo
  • Školení s Registrem oznámení o střetu zájmů Galileo
  • Školení s administrací mapového systému Galileo

CZECH POINT – NABÍZÍME KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ

  • Obnova certifikátů pro provoz Czech POINTU*
  • Školení, výuka práce s moduly aplikace Czech POINT*
  • Aktualizace SW pro Czechpoint*
  • Generování klíčů, registrace uživatele, administrace Czech Pointu*

DATOVÉ SCHRÁNKY

  • Obnova certifikátů pro provoz datových schránek*
  • Školení, výuka práce s datovými schránkami*

WINDOWS

  • Zpomalené PC, instalace ovladačů, čištění systémových registrů, …*
  • Nastavení poštovních účtů, konfigurace, ztracená hesla, …*

PROBLÉMY S TECHNIKOU

  • Analýza a odstraňování problémů s hardware (tiskárny, scannery, …)*

 

Telefonní číslo profesionální technické podpory
+420 226 257 057 
je tu pro Vás!


* Služba je určena nejen pro zákazníky firmy Galileo Corporation s.r.o.

ALTERNATIVNÍ PŘIPOJENÍ

Pro spojení s technickou podporou lze také využít software TeamViewer.

Aplikace TeamViewer ke stažení.